ورود ثبت نام

ورود به حساب کاربری خود

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد یک حساب کاربری

پر کردن فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) ضروری می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تأیید رمز عبور *
ایمیل *
تأیید ایمیل *
کد امنیتی *

جستجوی نرم افزارها

دسته بندی نرم افزارها

×

هشدار

Key folder in safepath unaccessible

بسته نرم افزار فروش مویرگی سیاق

چاپ
بسته نرم افزار فروش مویرگی سیاقبسته نرم افزار فروش مویرگی سیاق
توضیحات

بسته نرم افزار فروش مویرگی سیاق

بسته نرم افزار فروش مویرگی سیاق

شرکت های پخش توزیع محصولات تولیدی خود یا تولیدات سایر کارخانجات را بر عهده دارند و نسبت به صنف و نوع صنعت نگرانی ها و ملزومات خاصی را در جریان کار خواهند داشت.
جریان پخش کالا از بازاریابی و جمع آوری اطلاعات درخواست های مشتری (پخش سرد) تا مسیربندی و بارگیری و حرکت کامیون تا توزیع (پخش سرد و گرم جدا یا همزمان) و دریافت وجه و چک و کنترل حساب و برگشت کالا و حسابهای مامور پخش و مراودات ریالی خزانه و تعدادی کالا و جریان حسابداری را شامل می شود.
جامعیت محصول سیاق که بیش از 50 ماژول نرم افزاری را یکپاچه و کنار هم مدیریت می کند با نگاه خاص و بارز سیاق به نیازهای خاص حوزه پخش از رهگیری کالا تا کنترل داینامیک اعتبار و سرعت و سادگی در ثبت اطلاعات عظیم در کنار تجربه نزدیک بیست ساله سیاق در این حوزه یکی از قویترین و توانا ترین حوزه های عملیاتی سیاق را حوزه پخش قرار داده است.

هدف اصلی

کنترل یک پارچه و بهره ور جریان توزیع مویرگی و ایجاد گردش اطلاعات جامع جر یان توزیع و پخش کالا که امکان توسعه راحت را برای مشتری فراهم می کند.

دامنه کاربرد

مناسب برای شرکتهای پخش منطقه ای - پخش استانی و پخش سراسری - کنترل یکپارچه تمام حوزه ها از مالی تا لجستیک و موبایل و ...

چرخه عملیات

درخواست های فروش کالا توسط نسخه های موبایل یا دستی یا نسخه وب به واحد فروش منتقل می شود و واحد فروش در قالب سند توزیع آنها را جمع بندی و برای توزیع به پخش کننده ها یا فروشنده ها می دهد و فروشنده با بارگیری و توزیع در سطح شهر اسناد فروش و کالای فروش نرفته را بر می گرداند و سیستم کنترل مانده مالایی و ریالی مشتری و فروشنده را همزمان انجام می دهد.
کنترل گردش کالا در انبار و ریال و اسناد شبیه به چک در خزانه و مانده ها و سود و زیان در حسابداری و ... همزمان انجام می شود.

بسته نرم افزار مویرگی سیاق شامل بسته های پیشنهادی زیر می باشد:

- حقوق و دستمزد
- انبارداری
- فروش مویرگی
- سیستم موبایل تویع کننده و ویزیتور
- خزانه داری
- حسابداری

بازنگری ها

هنوز نظری برای این محصول وجود ندارد.

تماس با ما

 تلفن: 09143138124
فکس: 09143138124
ایمیل: info[at]ariatala.com

نظرات شما

از این که از وب سایت آریا طلا دیدن می کنید سپاسگزاریم و خوشحال خواهیم شد اگر انتقاد و پیشنهادی نسبت به سایت و محصولات ما دارید بیان فرمایید.