ورود ثبت نام

ورود به حساب کاربری خود

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد یک حساب کاربری

پر کردن فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) ضروری می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تأیید رمز عبور *
ایمیل *
تأیید ایمیل *
کد امنیتی *

جستجوی نرم افزارها

دسته بندی نرم افزارها

×

هشدار

Key folder in safepath unaccessible

نرم افزار مالی تحت وب پایدار پایا سیستم

چاپ
نرم افزار مالی تحت وب پایدار پایا سیستمنرم افزار مالی تحت وب پایدار پایا سیستم
توضیحات

نرم افزار حسابداری مالی مبتنی بر وب پایدار

نرم افزار مالی تحت وب پایدار پایا سیستم

نرم افزار حسابداری مالی تحت وب پايدار با ويژگي‌های منحصر به فرد و فرايند محور بودن، امكان دستيابی سريع و به موقع از هر جا و با هر ابزاری را در بستری امن در اختيار شما قرار می‌دهد.
فرآيندهای داخلی نرم افزار حسابداری مالی مانند ثبت و تأييديه اسناد حسابداری، گردش درخواست وجه نقد در خزانه‌داری، درخواست كالا توسط واحدها و خريد كالا، تأييديه‌ مالی پيش فاكتور و تبديل آن به فاكتور، درخواست مرخصي و غیره را در يک كارتابل ببينيد و مديريت كنيد.
نرم افزار حسابداری مالی مبتنی بر وب پايدار شامل زيرسيستم‌های مالی، كنترل بودجه، خزانه‌داری ريالی و ارزی، انبار و حسابداری انبار،‌ خريد و تداركات، فروش و بازرگانی و باشگاه مشتريان، ‌اموال و دارایی های ثابت، توليد و بهای تمام شده، حقوق و دستمزد و غیره بوده كه در ارتباط مستقيم با اتوماسيون اداری پندار می‌باشد. به اين قابليت‌ها نرم افزار فرم ساز و سيستم گردش كار پويا (Work flow) را نيز اضافه نماييد.

مشخصات کلی:

دسترسی به اطلاعات در سازمان شما چگونه است؟

آنچه که تفاوت عمده یک سازمان موفق با سایر سازمان‌ها است، نحوه مدیریت آن است. مدیریت یک سازمان برای هدایت مجموعه تحت امر خود و تصمیم‌گیری‌های صحیح و به موقع، نیاز به اطلاعات درست، به جا و کاربردی در هر زمان و مکان دارد.

ما ابزار مورد نیاز مدیران برتر و پیشرو را تولید کرده‌ایم.

سیستم جامع اتوماسیون مالی تحت وب پایدار با ویژگی‌های منحصر به فرد، امکان دستیابی سریع و به موقع از همه جا و با هر فردی را در اختیار شما قرار می‏‌دهد تا بتوانید از توانمندی‌های ویژه سیستم استفاده نموده و اطلاعات مورد نیاز خود را در بستری امن و مستقل از زمان و مکان و از هر جای دنیا در اختیار داشته باشید.

تحت وب:

تحت وب بودن نرم افزار حسابرسی مالی پایدار، شما را از بُعد مکان و جغرافیا رها می‌سازد. هر جای این کره خاکی که باشید، تنها کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید تا با رعایت اصول امنیتی سرور مرکزی بتوانید همانند دفتر کارتان، از امکانات سیستم بهره‌مند شوید و به اطلاعات مورد نیازتان دسترسی داشته باشید.
برای استفاده از نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار، نیازی به دریافت CD و نصب نرم افزار و یا به‌روزرسانی ندارید. با هر دستگاهی که یک مرورگر وب داشته باشد می‌توانید در شبکه‌های محلی و یا در شبکه اینترنت وارد سیستم شوید و به کارتان برسید. لپ تاپ و تبلت و حتی گوشی موبایل شما دفتر کار شما هستند. همچنین با توجه به مستقل بودن نرم افزار نسبت به نصب و راه‌اندازی بر روی دستگاه کاربران، هزینه‌های نصب و راه‌اندازی و پشتیبانی کاهش می‌یابد.

سازمان یکپارچه:

پایدار بدون مرز

یکپارچه بودن نرم افزار حسابرسی مالی پایدار، شما را از بعد مکان و جغرافیا رها می‌سازد. هر جای این کره خاکی که باشید، تنها کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید تا با رعایت اصول امنیتی سرور مرکزی بتوانید همانند دفتر کارتان، از امکانات سیستم بهره‌مند شوید و به اطلاعات مورد نیازتان دسترسی داشته باشید.

گوشی موبایل شما نرم افزار شما است.

با استفاده از سیستم جامع نرم افزار حسابرسی مالی پایدار، نیازی به نصب نرم افزار ندارید. با هر دستگاهی که یک مرورگر وب داشته باشد، می‌توانید وارد سیستم شوید و به کارتان برسید. لپ تاپ، تبلت و حتی گوشی موبایل شما در واقع دفتر کار شما هستند.

مشخصات فنی:

نرم افزار حسابداری مالی مبتنی بر وب پایدار با استفاده از به‌روزترین ابزار برنامه‌نویسی طراحی و پیاده‌سازی شده است. نرم افزار فوق با استفاده از زبان برنامه نویسی Net. جهت تولید و از بانک اطلاعاتی SQL Server 2008 R2 و My SQL جهت پردازش و نگهداری اطلاعات، پیاده‌سازی شده است.
در نرم افزار حسابداری مالی شرکت پایا افزار تمامی اطلاعات در بانک اطلاعاتی به صورت Hash شده ذخیره می‌گردد. رعایت اصول امنیتی در هر کاری جزو مقدمات و اقدامات اولیه کار می‌باشد. زمانی که بحث اطلاعات مطرح می‌شود، اهمیت امنیت صد چندان می‌گردد.
علاوه بر این، طراحی لایه‌ای و قابلیت ارتباط از طریق VPN با بانک اطلاعاتی، محیطی امن را برای انتقال اطلاعات فراهم می‌نماید. همچنین امکان استفاده از پروتکل LDAP جهت فراخوانی و یکپارچه‌سازی اطلاعات کاربری و رمز ورود کاربران با سایر سیستم‌های هر سازمان از قابلیت‌های ویژه ی نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار می‌باشد.

امنیت:

رعایت اصول امنیتی در هر کاری جزو مقدمات و اقدامات اولیه کار می ‏‏باشد. زمانی که بحث اطلاعات مطرح می‌شود، اهمیت صد چندان می‌گردد. پایا افزار امنیت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

امنیت بیرونی: اصول امنیتی عمومی

بهره‌گیری از بستر امن SSL، قابلیت استفاده از TOKEN و رمزسازهای OTP و نیز امکان ارسال پیامک هنگام ورود کاربران، ابزارهای مختلفی هستند که سیستم پایدار را در امر شناسایی کاربران به یک سیستم خاص مطلع می سازند. به علاوه طراحی لایه‌ای و قابلیت ارتباط از طریق VPN با بانک اطلاعاتی، محیطی امن را برای انتقال اطلاعات فراهم می‌نماید.

امنیت داخلی: اصول کنترل داخلی بر پایه سیستم‌های فرایند محور

نرم افزار حسابداری مالی مبتنی بر وب پایدار این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا علاوه بر فرآیندهای پایه‌ای که از قبل طراحی شده است، شما بتوانید فرآیندهای جدید را بر اساس ساختار مجموعه خود و اصول کنترل داخلی سازمان طراحی نموده، فعالیت‌های تکراری و موازی را حذف کنید و از گردش صحیح کار در سازمان خود و استفاده از ابزارهای تایید و کنترل فرآیندها اطمینان حاصل نمایید و در نهایت با حداکثر بهره‌وری به هدایت مجموعه خود بپردازید.

فرآیند محور:

با وجود زیر سیستم‌های فرم ساز (Form Generator) و گردش کار (Work Flow) نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار علاوه بر فرآیندهای از پیش تعریف شده قابلیت انعطاف‌پذیری و بومی‌سازی شدن و مکانیزه کردن فرم‌ها و گردش کار فرآیندهای کسب و کار در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف را دارا می‌باشد. با استفاده از ابزار پیشرفته فرم ساز، گردش کار فرم‌ها و فرآیندها در نرم افزار حسابداری مالی شما می توانید اطلاعات را به صورت اتوماتیک بین کاربران گردش دهید که این امر باعث حذف فرآیندهای تکراری می شود و مدیران می‌توانند با فراغت خاطر نسبت به اتخاذ تصمیمات کلان و کنترل و پیگیری فرآیندهای سازمان اقدام نمایند.

معرفی امکانات نرم افزار حسابرسی مالی:

راهکار جامع مالی

راهکارهای عمومی مالی

ساختار کدینگ پایدار، امکان چیدمان هر نوع سرفصل حساب بر اساس نیاز مجموعه و سلیقه مدیران مالی را فراهم می‌آورد.
با تعریف شعب مختلف و امکان ثبت عملیات در این شعب، اطلاعات از مبدأ به صورت طبقه‌بندی شده وارد سیستم گردیده و مدیریت مالی مرکزی، به جای صرف ساعت‌ها وقت برای ثبت اطلاعات ارسالی از شعب، به نظارت اطلاعات ثبت شده روزانه می‌پردازد.
با گزارش ساز پویا در نرم افزار حسابرسی مالی هر نوع گزارشی را مطابق نیاز خود طراحی نمایید و با استفاده از گزارش مرور حساب‌ها، از بالاترین تا پایین‌ترین سطح حساب‌های خود گزارش بگیرید.

راهکارهای مدیریتی

با استفاده از ابزار موجود در راهکار جامع مالی پایدار، می‌توانید هزینه‌ها و درآمدها را به تفکیک هر واحد شناسایی نموده و شعب سودآور یا زیان‌ ده را تشخیص دهید. همچنین بهای تمام شده پروژه‌های مختلف خود را محاسبه نموده و با ثبت درآمدهای پروژه از وضعیت پروژه‌ها گزارش‌گیری نمایید.

برخی امکانات

– تعیین کدینگ در 5 سطح درختی و 5 سطح تفضیلی شناور
– پشتیبانی از شرکت‌های هلدینگ و کنترل شرکت‌های زیر مجموعه
– تعریف حساب‌های ارزی و به کارگیری اسناد ارزی در کلیه زیر سیستم‌ها و صدور اسناد تسعیر ارز
– تعیین دسترسی کاربران به تفکیک سرفصل‌های حسابداری به صورت اتوماتیک
– پشتیبانی کامل از حسابداری شعب

خرید و تدارکات

به قول شمار زیادی از مدیران موفق بازرگانی، سود یک مجموعه در فروش آن مجموعه نیست، بلکه در خرید است. اگر یک مجموعه بهای تمام شده خرید را با شناسایی بازار و گزارش‌گیری‌های لازم کاهش دهد با همان قیمت فروش قبلی، به سود بیشتری دست خواهد یافت.
راهکار خرید و تدارکات نرم افزار حسابرسی مالی پایدار با بهره‌گیری از قابلیت‌های ویژه این امکان را در اختیار مدیران تدارکات و لجستیک قرار می‌دهد تا با سر شکن نمودن هزینه‌های خرید کالا و همچنین شناسایی نقاط حساس و گلوگاه‌ها، هزینه‌های مربوط به خریداری کالا را به حداقل رسانده تا مجموعه را برای دستیابی به سود بیشتر یاری دهد.

برخی امکانات قسمت خرید و تدارکات

– امکان ثبت قراردادهای قیمت‌گذاری و خرید
– امکان سرشکن کردن هزینه‌های مرتبط با خرید بر روی بهای تمام شده کالا
– تعیین فرم‌های مختلف خرید با قابلیت شناسایی حسابداری مختلف و گزارشات تفکیکی

فروش و بازرگانی

در شرایط کنونی اقتصاد جهان که با رقابت‌های فشرده بین تامین کنندگان کالا و خدمات، باعث ایجاد پیچیدگی در سازمان‌های فروش و پخش شده است؛ داشتن ابزاری به‌روز و جامع برای دستیابی به اطلاعات و امکان ثبت موارد ویژه اجتناب ناپذیر می‌باشد.
قسمت فروش و بازرگانی در نرم افزار حسابرسی مالی پایدار با استفاده از ابزارهای منحصر به فرد، قابلیت ثبت اطلاعات و تعیین سیاست‌های قیمت‌گذاری و تحقیقات، تعیین و رتبه‌بندی برای مشتریان و امتیاز دهی به آن‌ها بر اساس حجم خرید و تنوع خرید و نیز تعریف قوانین مختلف تحقیقات بر اساس پارامترهای مختلف را امکان پذیر می سازد.

برخی امکانات فروش و بازرگانی

– تعریف قراردادهای مختلف قیمت‌گذاری
– تعیین تخفیف‌های ریالی و حجمی و تشویقی
– ثبت قرارداد بازاریابان و تعیین شرایط پورسانت
– تعریف شعب فروش و گزارشات روزانه به تفکیک هر شعبه
– امکان فروش یک کالا و خروج اجزاء تشکیل‌دهنده آن از انبار بر اساس BOM

انبار و حسابداری انبار

انبار یک مجموعه جزو حساس‌ترین نقاط یک مجموعه است. کنترل ورود و خروج کالا، ارزش ریالی کالا در انبار و غیره نیازمند سیستمی توانمند است که بتواند گردش عملیات را مدیریت نموده و محاسبات را به دقت بالا انجام دهد. راهکار انبار و حسابداری انبار در نرم افزار حسابرسی مالی پایدار با قابلیت ایجاد فرم و امکان تعیین گردش کار فرم‌ها بر اساس نیاز سازمان، تمامی ابزارهای لازم مدیریت انبار برای تصمیم‌گیری‌های به موقع و کنترل انبارهای مختلف سازمان در کلیه شعب را فراهم می‌آورد.

برخی امکانات قسمت انبار

– تعیین سریال جهت ردیابی کالا
– تعیین فرم‌های مختلف با خواص ریالی و مالی متفاوت
– ایجاد گردش کار میان فرم‌های مختلف انبار
– محاسبه موجودی تعدادی کالا بر اساس دو موجودی منطقی و واقعی

خزانه داری، نقد و بانک

خزانه‌داری هر سازمان، اگر مهم‌ترین بخش سازمان نباشد، قطعا حساس‌ترین واحد یک سازمان است. چرا که کلیه نقدینگی‌ها، مراودات مالی و غیره همه و همه در این واحد انجام شده و یک واحد خزانه‌داری مستحکم، می‌تواند با گزارشات و کنترل به موقع، زمینه افزایش بهره‌وری سازمان را فراهم آورد.
این امر از طریق پیگیری مطالبات معوق و غیره صورت می‌گیرد. راهکار خزانه‌داری پایدار در نرم افزار حسابرسی مالی، با فراهم نمودن امکانات متنوع، به مدیران خزانه‌داری کمک می‌کند تا اهداف سازمان در مدیریت اسناد دریافتی و پرداختی، تنخواه و غیره را برآورده نمایند.
پشتیبانی از کلیه عملیات ارزی در سیستم تعریف و عملیات مربوط به بانک‌ها و صندوق‌های ارزی، محاسبات اتوماتیک تسعیر ارز بر مبنای هر نوع ارز مرجع (که قابلیت استفاده در هر کشوری را فراهم می‌کند) یک خزانه‌داری چند ارزی ایده‌آل را برای شما فراهم می‌آورد. ساده‌سازی عملیات خزانه‌داری از ویژگی‌های منحصر به فرد سیستم پایدار می‌باشد که باعث شده کاربران با حداقل دانش مالی و خزانه‌داری، بتوانند عملیات محوله را انجام و مدیران مربوط با خیال راحت و فراغ بال صرفا به انجام امور مدیریتی خود پرداخته و نگران اشتباه کاربران نباشند.

برخی امکانات قسمت خزانه داری

– تعیین کلیشه برای ثبت دریافت‌ها و پرداخت‌ها توسط مدیران خزانه
– ارتباط خزانه با سیستم‌های خرید و فروش برای تسویه فاکتورها
– تهیه گزارشات مربوط به مغایرت بانکی

دارایی های ثابت

اگر چه اصلی‌ترین مبحث در اموال، محاسبه استهلاک اموال است، اما همین کار با توجه به قوانین مختلف استهلاک و همچنین تعدد اموال در مجموعه‌های متفاوت و نیز تاثیر هزینه‌های استهلاک دارایی‌ها در مجموع هزینه‌های یک مجموعه، اهمیت این بحث را نشان می‌دهد.
علاوه بر این یک سیستم اموال صرفا جهت محاسبه استهلاک نیست. تعمیرات اموال، فروش، استهلاک پیش از موعد و غیره از نیازهای یک سیستم اموال ایده آل است. راهکار اموال و دارایی‌های ثابت پایدار، کلیه عملیات مرتبط با اموال از زمان خرید یا انتقال از انبار تا مباحث مرتبط با تعمیرات اساسی و محاسبه استهلاک به تفکیک محل استقرار در یک دوره مالی را به دقت محاسبه می‌کند. همچنین کنترل اموال شعبه‌های مختلف و تغییر محل آن‌ها که در سازمان‌های بزرگ یکی از معضلات جمعداری اموال است، از مزایای سیستم پایدار می‌باشد.

برخی امکانات قسمت دارایی های ثابت

– ثبت دارایی به صورت خرید و ورود از انبار و ورود از دارایی در جریان تکمیل
– امکان تعریف قوانین مختلف استهلاک به دلخواه کاربر
– ثبت محاسبه استهلاک و اعمال در سند حسابداری به تفکیک محل‌های مورد استفاده
– ثبت توقف دارایی و انجام محاسبات قانونی
– کلیه عملیات مرتبط با فروش، حذف، استهلاک پیش از موعد
– پشتیبانی کامل از بارکدهای دو بعدی (QR) برای برچسب اموال و همچنین فهرست اموال موجود در یک محل

حقوق و دستمزد

مهم‌ترین وظیفه واحد اداری هر سازمان، انجام محاسبات مربوط به حقوق و دستمزد پرسنل می‌باشد. قوانین متعدد بیمه و مالیات و قردادهای متنوع با کارکنان، باعث پیچیده شدن این محاسبات شده که معمولا ساعت‌ها و بعضا در سازمان‌های بزرگ چند روز از وقت کارکنان واحد اداری را به خود اختصاص می‌دهد.
راهکار جامع حقوق و دستمزد پایدار در محیطی متفاوت و ساده، با فراهم نمودن امکان تعریف عوامل مختلف حقوق و دستمزد و استفاده در فرمول‌های مورد نیاز، ابزاری منحصر به فرد در محاسبات دستمزد به شمار می‌آید. تکنولوژی مدرن و به‌روز مورد استفاده در این سیستم باعث شده تا انجام محاسبات حقوق و دستمزد با حداقل زمان ممکن امکان‌پذیر شود.

برخی امکانات قسمت حقوق و دستمزد

– تعیین عوامل مختلف دستمزد به صورت کاملا پارامتریک
– ارائه کلیه گزارشات برای فرمت‌های مورد نیاز بیمه و دارایی و بانک
– صدور اسناد حسابداری اتوماتیک بر اساس هر نوع کدینگ مورد نیاز کاربر

بهای تمام شده

آنچه یک مجموعه تولیدی را به موفقیت می‌رساند، تولیدی با کیفیت بالا و قیمت تمام شده پایین است تا واحد فروش شرکت بتواند با حاشیه سود بیشتر، سیاست‌های بازرگانی خود را پیاده نماید. راه حل تولید و بهای تمام شده پایدار به مدیران تولید کارخانه کمک می‌کند تا بهای تمام شده کالاهای خود را در قالب ایستگاه‌های کاری محاسبه نماید.

برخی امکانات قسمت بهای تمام شده

– تعریف ایستگاه‌های کاری در قالب یک پرونده تولید
– سرشکن نمودن سربارها در تمامی ایستگاه‌ها بر حسب نیاز کاربر
– امکان خروج محصولات هر ایستگاه و انتقال مواد باقی‌مانده به ایستگاه بعدی
– ارتباط با زیر سیستم حقوق و دستمزد جهت محاسبه هزینه دستمزد بر مبنای ساعت کاری
– صدور اسناد حسابداری در هر مرحله به صورت اتوماتیک

بودجه و اعتبارات

وقتی در مجموعه‌ای پرداخت‌های هر واحد بر مبنای بودجه مصوب آن واحد در نظر گرفته می‌شود، مدیران مالی می‌بایست بر پرونده پرداخت‌ها نظارت کامل داشته و مراقب انحراف پرداخت‌ها از بودجه باشند. راه حل بودجه و اعتبارات پایدار، با تعریف ردیف‌های بودجه و تعیین مبالغ مصوب و غیره، کنترل مورد نیاز مدیران مالی را در هنگام پرداخت به سرفصل‌های تعیین شده انجام می‌دهد.

برخی امکانات قسمت بودجه و اعتبارات

– نگهداری حساب‌های فرایند اجرای بودجه شامل ابلاغ بودجه، تخصیص اعتبار، درخواست وجه، تامین اعتبار و مصرف اعتبارات به تفکیک حساب‌های مستقل
– تعریف ردیف‌های بودجه و تخصیص مبالغ مربوط به هر یک از آن‌ها و امکان تعیین بازه تاریخی مشخص برای جواز به کارگیری آن‌ها
– به کارگیری 5 مرکز شناور (هزینه، پروژه، منطقه و غیره) به همراه ردیف‌های بودجه در صدور اسناد حسابداری
– تدوین گروه‌های مستقل حساب به تعداد دلخواه و حسب نیاز سازمان جهت گروه‌بندی سرفصل‌های قانونی حسابداری دولتی
– صدور اسناد حسابداری اتوماتیک در سیستم خزانه‌داری و امکان به کارگیری 8 سرفصل حسابداری به صورت اتوماتیک و همزمان جهت صدور اسناد مرکب حسابداری
– ثبت هزینه‌های مربوط به ردیف‌های بودجه‌ای با امکان به کارگیری 5 سطح حساب به صورت درختی و 5 سطح حساب شناور که قابل ارتباط با هر یک از سر فصل‌های حساب می‌باشد.
– گزارش تفریغ بودجه
– امکان اخذ گزارشات مختلف ترکیبی و پویا از کلیه سرفصل‌های حسابداری و سطوح شناور حسب نیاز مدیران جهت کنترل هزینه‌ها و صرف صحیح بودجه تا پایین‌ترین سطح حساب
– برآورد صحیح بودجه و اعتبارات مورد نیاز سازمان بر اساس اخذ گزارشات مقایسه‌ای مختلف از دوره‌های مالی قبل جهت سنوات آتی سازمان

هزینه استفاده هر كاربر اضافه شبكه 2,300,000 ريال می باشد.

بازنگری ها

هنوز نظری برای این محصول وجود ندارد.

تماس با ما

 تلفن: 09143138124
فکس: 09143138124
ایمیل: info[at]ariatala.com

نظرات شما

از این که از وب سایت آریا طلا دیدن می کنید سپاسگزاریم و خوشحال خواهیم شد اگر انتقاد و پیشنهادی نسبت به سایت و محصولات ما دارید بیان فرمایید.