Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgSystemScrolltock has a deprecated constructor in /home/ariatala/public_html/plugins/system/scrolltock/scrolltock.php on line 12

Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgSystemRSFPPayPal has a deprecated constructor in /home/ariatala/public_html/plugins/system/rsfppaypal/rsfppaypal.php on line 15
نرم افزار مدیریت فروش و CRM
ورود ثبت نام

ورود به حساب کاربری خود

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد یک حساب کاربری

پر کردن فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) ضروری می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تأیید رمز عبور *
ایمیل *
تأیید ایمیل *
کد امنیتی *

جستجوی نرم افزارها

دسته بندی نرم افزارها

×

هشدار

Key folder in safepath unaccessible

نرم افزار مدیریت فروش و CRM

چاپ
نرم افزار مدیریت فروش و CRMنرم افزار مدیریت فروش و CRM
توضیحات

نرم افزار مدیریت فروش و CRM

نرم افزار مدیریت فروش و CRM

مفاهیم ارتباط با مشتری یا CRM به تمام قواعد و باید نبایدهایی اطلاق میگردد که در ارتباط با مشتریان شرکت وجود دارد. چگونگی این ارتباط و الزامات آن به سیاستهای سازمان نیز بستگی دارد. این ارتباط بیشتر در سه حوزه بازاریابی یا مارکتینگ و فروش و خدمات پس از فروش جایگاه دارد که به جمع این پروسه ها حوزه CRM اطلاق میکنیم. بدیهی است سایر ابزارها و قابلیت های نرم افزاری نیز به این جریان کمک کننده هستند و مفاهیم ارتباط با مشتری بیشتر از این تعریف ساده قابل بسط و گسترش است. در این حوزه نرم افزار بازاریابی یا مارکتینگ به معنی ثبت و ضبط تمام فعالیت های سازمان و تعاملات با مشتریان بالقوه را شامل می شود. این تعاملات از هدف گذاری جریان فروش تا ارسال مستندات و تماس و بازاریابی و کمپین های تبلیغاتی و ... را شامل میشود. نرم افزار فروش به معنی تعریف قواعد فروش و ثبت اسناد فروش است. سیستم فروش قابلیت های بسیاری شبیه قیمت گذاری - کنترل اعتبار - عامل گذاری - نمونه - کنترل تعدادی با انبار - کنترل تعدادی با خزانه و صورت حساب تسویه فاکتورها و... را پشتیبانی می کند. سیستم فروش سیاق فروش خدمت و کالا را همزمان پشتیبانی میکند و نسخه پخش مویرگی آن قابلیتهای ویژه ای را برای کنترل جریان فروش به شکل مویرگی و سرد یا گرم یا سرد و گرم را پشتیبانی می کند. همچنین نسخه فروشگاه اینترنتی آن مسیر ساده ای را برای مشتری در راستای تجارت الکترونیک مهیا می کند. سیستم خدمات پس از فروش نیز برای سازمان هایی است که محصول خود را پس از فروش پشتیبانی و پشتیبانی نرم افزار می کنند و جریان نگهداری محصول و سرویس های لازم به مشتریان را پشتیبانی می کند.

نرم افزار مدیریت فروش و CRM شامل مجموعه زیر می باشد:

- سیستم توزیع و پخش مویرگی
- سیستم خدمات پس از فروش
- سیستم فروشگاه اینترنتی
- سیستم فروش فروشگاهی
-سیستم فروش خدمات
- سیستم فروش بازرگانی
- سیستم بازاریابی

سیستم توزیع و پخش مویرگی

راهکار «نرم‌افزار سرویسگرای فروش و پخش مویرگی سیاق»درحوزه مدیریت فروش و CRM از جمله کاملترین پکیج‌های نرم‌افزاری کشور و مورد استفاده بسیاری از سازمان‌های عمده فروش و شرکت‌های پخش و توزیع می باشد. پشتیبانی از فرآیند‌های پیچیده و خاص سازمان شما،تکمیل زنجیره سفارش‌گیری، مدیریت لجستیک و توزیع به موقع محصولات سفارش‌‌گذاری شده، همه و همه در راستای ارتقاء رضایتمندی مصرف‌کنندگان ارائه می‌گردند.

سیستم خدمات پس از فروش

نرم افزار خدمات پس از فروش به عنوان یکی از نرم‌افزارهای حوزه مدیریت ارتباط مشتریان، با طبقه‌بندی و ارزش‌گذاری و راه‌اندازی قابلیت‌هایی مانند نظرسنجی، ثبت تماس‌های مشترکین و سرویس‌های ویژه مشترکین و... در این راستا کمک شایانی می‌کند.

سیستم فروشگاه اینترنتی

سیستم فروشگاه اینترنتی در کنار سیستم فروش بازرگانی سیاق و وجود یک سایت اینترنتی سازمان، قابلیت ایجاد یک صفحه جهت نمایش محصولات شما به منظور معرفی و فروش در دنیای مجازی را خواهد داد. به نحوی که سازمان با اتصال مستقیم به یک سرور، درخواست‌های فروش خود را از سایت خود به صورت Online دریافت و در مجموعه خود به جریان بیندازید.

سیستم فروش فروشگاهی

نرم افزار فروش فروشگاهی این امکان را برای فروشگاه‌ها فراهم می سازد که جریان فروش خود را با رویکرد جامع و یکپارچه با دفتر مرکزی ثبت نمایند.این سیستم دارای نسخه تحت وب نیز می باشد، که به صورت یکپارچه و Online به سیستم دفترمرکزی سازمان متصل شده و دربستر وب یا حتی گوشی های هوشمند (Tablet, Mobile) متصل به اینترنت، می توان جریان کار فروشگاه را ثبت نمود که این الگو برای شرکت هایی که فروشگاه سطح شهر یا کشور دارند بسیار ایده آل است.

سیستم فروش بازرگانی

سیستم فروش سیاق در کنار بقیه زیر سیستم ها به سادگی در یک مجموعه تجاری می تواند این چالشهای واحد فروش را کنترل و رابطه بین فروش، انبار، فروش خزانه، فروش و حسابداری را بر عهده گیرد.
پیگیری فروش کالا از مرحله درخواست مشتری تا فروش نهایی و کنترلهای انبار - تعیین و تخصیص مبالغ تخفیف یا سایر عوامل فروش پیگیری و کنترل درخواستها خروج کالاهای فروش رفته از انبار و برگشتی ها و مطابقت آنها با فاکتور ها و فاکتورهای برگشت به همراه لیست قیمت های متنوع و شرایطی فروش - کنترل اعتبار مشتریان و ... جزو پروسه کاری سیستم فروش است.

سیستم بازاریابی

فعاليت در بازار رقابتی امروز نیازمند كيفيت بازاريابی مناسب محصولات و خدمات قابل ارايه است. سیستم بازاریابی سیاق با مدیریت ایجاد جریان فروش، تماس و پیگیری و ... بر اساس اصول CRM ابزار مناسبی است جهت اين مهم.

بازنگری ها

هنوز نظری برای این محصول وجود ندارد.

تماس با ما

 تلفن: 09143138124
فکس: 09143138124
ایمیل: info[at]ariatala.com

نظرات شما

از این که از وب سایت آریا طلا دیدن می کنید سپاسگزاریم و خوشحال خواهیم شد اگر انتقاد و پیشنهادی نسبت به سایت و محصولات ما دارید بیان فرمایید.