Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgSystemScrolltock has a deprecated constructor in /home/ariatala/public_html/plugins/system/scrolltock/scrolltock.php on line 12

Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgSystemRSFPPayPal has a deprecated constructor in /home/ariatala/public_html/plugins/system/rsfppaypal/rsfppaypal.php on line 15
بسته نرم افزار تولیدی سیاق
ورود ثبت نام

ورود به حساب کاربری خود

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد یک حساب کاربری

پر کردن فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) ضروری می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تأیید رمز عبور *
ایمیل *
تأیید ایمیل *
کد امنیتی *

جستجوی نرم افزارها

دسته بندی نرم افزارها

×

هشدار

Key folder in safepath unaccessible

بسته نرم افزار تولیدی سیاق

چاپ
بسته نرم افزار تولیدی سیاقبسته نرم افزار تولیدی سیاق
توضیحات

بسته نرم افزار تولیدی سیاق

بسته نرم افزار تولیدی سیاق

امروزه بنگاه های تولیدی با نوسانات بسیار زیاد و افزایش شدت رقابت مواجه شده‌اند که ماحصل تغییرات سیاسی-اقتصادی در چرخه کسب و کار بوده است. از این رو محاسبات بهای تمام شده تولید، مدیریت هزینه‌های تولید، تغییر نوسانات قیمت و سود و زیان ناشی از قیمت کالای خریداری شده و فروش رفته همه و همه متغیرهایی است که وجود گزارشات لحظه ای از آن ها، آسیب ناشی از تغییرات ناگهانی را کاسته و فرصتهای نوینی را فراروی مدیران قرار می دهند.
"نرم افزار مدیریت تولید سیاق" با ورود اطلاعات شامل گزارش عملکردها و مصارف دوره‌ای یا روزانه از خط تولید، قیمت تمام‌شده و گردش مواد را محاسبه می نماید. ساختارارتباطی یکپارچه سیستم های انبار، حسابداری انبار، سیستم حسابداری، تدارکات، فروش،حقوق و دستمزد و ... باعث سهولت و کارایی عملکرد این سیستم میشود.

هدف اصلی

جریان گردش مواد و واقعیت تولید محصول، توسط سیستم بهای تمام شده رصد و هزینه های انجام شده برای محصول جمع بندی و پس از محاسبه هزینه های مستقیم و تسهیم هزینه های غیر مستقیم بهای تمام شده هر واحد محصول محاسبه و ثبت می گردد.

دامنه کاربرد

با پیاده سازی سیستم جامع مدیریت تولید سیاق، یکپارچگی و تبادل اطلاعات در کلیه واحدهای سازمانی موثر در چرخه تولید محصول به دست آمده و مدیریت هزینه‌های تولید، مدیریت موثر موجودی انبار و انبارک‌های خط تولید، پیش بینی و برنامه ریزی احتیاجات مواد، برآورد قیمت تمام شده قبل از تولید، محاسبه بهای تمام شده پس از تولید و ... قابل انجام می‌باشد.

چرخه عملیات

این سیستم برای تمامی بنگاه های اقتصادی که به تولید محصول به صورت سفارشی یا به صورت انبوه می‌پردازند مناسب است. سیاق برای شرکت هایی که دارای خط تولید پیوسته (Continuous) می‌باشند راهکارهای اختصاصی ویژه‌ای پیشنهاد می‌نماید.

بسته پایه نرم افزار تولیدی سیاق شامل نرم افزار های زیر می باشد:

- حسابداری
- خزانه داری
- انبار صنعتی
- فروش بازرگانی
- تولید با گردش مواد

بسته پشرفته نرم افزار تولیدی سیاق شامل نرم افزار های زیر می باشد:

- تولید صنعتی
- حسابداری
- خزانه داری
- انبار داری
- حقوق و دستمزد
- تدارکات

بسته جامع نرم افزار تولیدی سیاق شامل نرم افزار های زیر می باشد:

- تعمیرات و نگهداری ماشیت آلات
- تولید صنعتی
- حسابداری
- خزانه داری
- انبار داری
- حقوق و دستمزد
- تدارکات
- برنامه ریزی تولید
- تولید و بهای تمام شده
- سیستم باسکول

بازنگری ها

هنوز نظری برای این محصول وجود ندارد.

تماس با ما

 تلفن: 09143138124
فکس: 09143138124
ایمیل: info[at]ariatala.com

نظرات شما

از این که از وب سایت آریا طلا دیدن می کنید سپاسگزاریم و خوشحال خواهیم شد اگر انتقاد و پیشنهادی نسبت به سایت و محصولات ما دارید بیان فرمایید.