ورود ثبت نام

ورود به حساب کاربری خود

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد یک حساب کاربری

پر کردن فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) ضروری می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تأیید رمز عبور *
ایمیل *
تأیید ایمیل *
کد امنیتی *

جستجوی نرم افزارها

دسته بندی نرم افزارها


Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; JCommentsACL has a deprecated constructor in /home/ariatala/public_html/components/com_jcomments/classes/acl.php on line 17

مرحله اول: طراحی مدل فرایند (Process Modeler)

طراحی مدل فرآیند

ابزار Process Modeler موجود در BPMS تمام آن چیزی را که برای ایجاد نمودار فرآیندی مورد نیاز بوده در اختیار قرار می‌دهد. برای طراحی فرآیند، محیطی ساده و با کارایی بالا در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. کاربر با استفاده از زبان استاندارد BPMN2 (کامل‌ترین و استانداردترین زبان برای مدل‌سازی فرایندها در سطح دنیا) فرآیند را طراحی می‌نماید. امکان شکستن یک فرآیند در چند زیر فرآیند به‌سادگی در این سیستم مهیا شده است و کاربر می‌تواند برای ایجاد نظم در مدل فرآیند، یک فرآیند بزرگ را به چند قسمت تقسیم نموده و به شکل ساده‌تری مدل فرآیند را به سیستم ارائه کند.
از آنجایی که بسیاری از سازمان‌ها پیش ‌از این اقدام به طراحی فرآیندهایشان توسط ابزارهای همانند Visio نموده اند، Process Modeler سیستم BPMS امکان Import مدل‌های ایجاد شده در Visio یا Export به آن و تمامی نرم‌افزارهایی که از این استاندارد پشتیبانی می‌نمایند را ممکن ساخته است. از دیگر محسنات این سیستم در پشتیبانی از BPMN، امکان استفاده از Pattern های رایگانی است که به وفور در اینترنت یافت می‌شوند این Patternها در طی مراحل آموزشی و ساخت سیستم‌های پیچیده می‌توانند بسیار مثمر ثمر باشند.
در این سیستم شما می‌توانید در هر مرحله از ساخت یک فرآیند و با تنظیم مشخصات و عناصر تشکیل‌دهنده فرآیند (همانند عنوان، مدت زمان اجرا، وضعیت، اولویت و …)، مستند حاوی اطلاعات و گردش فرآیندها را در قالب Visio ،Image ،Word ،PDF و … از سیستم استخراج نمایید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تماس با ما

 تلفن: 09143138124
فکس: 09143138124
ایمیل: info[at]ariatala.com

نظرات شما

از این که از وب سایت آریا طلا دیدن می کنید سپاسگزاریم و خوشحال خواهیم شد اگر انتقاد و پیشنهادی نسبت به سایت و محصولات ما دارید بیان فرمایید.